VI SØGER EN MEDARBEJDER DER HAR STYR PÅ UDBUDSREGLER OG HAR ERFARING MED UDBUDSRÅDGIVNING

Har du styr på udbudsregler, og har du erfaring med udbudsrådgivning i  byggebranchen?
Vi søger en kollega, der kan bistå i forbindelse med entrepriseudbud herunder i fag-, hoved- eller totalentreprise, typisk over tærskelværdien dvs. i EU-udbud. Rådgiverudbud kan også forekomme.
Vækker det genklang hos dig? Så vil vi gerne høre fra dig.

 

Om jobbet
Du vil bistå projekteringslederen og blive ansvarlig for hele udbudsprocessen, fra udfærdigelse af udbudsmateriale til den tildelte kontrakt er underskrevet.

Dine primære arbejdsopgaver består i at styre og gennemføre
udbudsprocesser herunder:

• udarbejde udbudsstrategier tilpasset projekt og entreprise form
• udarbejde udbuds- og udførelsestidsplaner i Project
• planlægge og gennemføre prækvalifikationer
• udarbejde byggesagsbeskrivelse, tilbudslister, byggepladsplaner samt strukturere øvrige udbudsdokumenter
• gennemføre tilbudsbedømmelse herunder evt. udarbejdelse af bedømmelsesrapport
• kontrahering med vinderen af konkurrencen
• rådgive og sparre om udbud og kontraktforhold både internt og eksternt

Du kan endvidere være ad hoc assistance til udarbejdelse af prækvalifikations- og konkurrencemateriale i vores akkvisitionsteam samt yde bistand til projektledere og bygherrerådgivere i øvrigt. Der vil være mulighed for, at stillingen kan blive tilpasset dine øvrige interesser og kompetencer.

Det tilbyder vi dig
Du bliver en del af et dynamisk og kompetent hold i afdelingen. Planlægning og Bygherrerådgivning, som i dag består af ni medarbejdere, der arbejder indenfor projekt- og projekteringsledelse og bygherrerådgivning samt akkvisition og kommunikation. I afdelingen arbejder vi i selvkoordinerende teams og med en høj grad af faglig sparring i dagligdagen. Vi tilbyder dig et job i et fagligt spændende og udfordrende miljø med fokus på kvalitet, udvikling og høj faglighed. Du får en hverdag med mange forskelligartede udbud og rådgivningsopgaver.

I jobbet får du i høj grad mulighed for at præge indholdet, tilrettelægge arbejdsopgaverne og tage ansvar. Vi tilbyder fleksible arbejdsforhold, hvor vi stræber efter en god balance mellem arbejde og privatliv og en uformel omgangstone.

 

Om dig
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig, så længe du har minimum et par års erfaring fra en lignende stilling i byggebranchen og har indgående kendskab til udbudsloven samt til ABR18, AB18, ABT18 og YBL18.

Du udviser ansvar for din udvikling og er proaktiv i din videndeling og sparring med kolleger.

Du formidler klart og præcist. Du er positiv og samarbejdsbevidst i forhold til dine kolleger. Du er dygtig til at formulere dig både i skrift og tale, og du besidder et godt drive til at få ting gennemført.

 

Om DOMINIA
DOMINIA beskæftiger ca. 75 dedikerede medarbejdere, som arbejder med ingeniørrådgivning inden for bæredygtigt byggeri. Vi ønsker kompetente fagfolk, der tager ansvar for at levere kvalificeret rådgivning til vores kunder. Vi har en flad organisation, hvor der er højt til loftet og plads til grin, og hvor vi skaber arbejdsglæden sammen. Gennem mere end 80 år har vi arbejdet med at skabe hjem til mennesker, mens vi i dag også er specialiseret i skole-, undervisnings- og institutionsbyggeri. Tilgangen til vores projekter er at skabe byggeri med fokus på de mennesker, vi skaber rammer til.

Vi bygger for de professionelle bygherrer, og derfor skal vi levere rådgivning og byggerier, som får vores kunder til at vende tilbage til os igen og igen. Det gør de, når vi leverer den rigtig rådgivning på den rigtige måde – med fuld troværdighed.

 

KAN DU SE DIG SELV I STILLINGEN?

Så send dit CV og din ansøgning til job@dominia.dk. Ansøgningen mærkes ”Udbudsmedarbejder”. Vi kalder løbende ind til samtale, og stillingen er til besættelse hurtigst muligt.

Ved eventuelle spørgsmål til stillingen, er du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Sabrina Vossen Moesby på svm@dominia.dk / 2060 6076